Friday 8 December 2017

Forex aku no Brasil


Aku amp Dunia Forex Ku Hari ini aku nak sambung bahagian I tempohari, sebab aku tak abis cite lagi ari tu. Setelah aku mengikuti Kelas Forex, pejam celik dah chatice 3 bulan berlalu, dah penghujung rupa2nya. Banyak yang aku pelajari dan semangat untuk berForex semakin bertambah2. Dapat pula aku punya cikgu tu dulu keje tapi ler nie dah pun berhenti buat comércio a tempo inteiro Forex nie jer. Nah kalu dia bole mustahil kita nie tak boleh. Aku percaya cakap dia tu sebab dia tu memang sempoi orangnya. Tu la bagusnya, tak der ler berlagak sangat. Tapi memang dalam kelas dia akan bakarkan semangat estudante dia dengan retirada lucro yang dia dpt masa trading. Berbalik kepada cite aku nie lak. Cikgu aku tu suruh buka demo akaun masa belajar dan dia cadangkan Broker FxPro sebab dia pun guna broker yg sama, até agora tak der problema katanya. Masa dalam kelas pun kami gunakan broker nie. Tapi aku niekan degil sikit orangnya, aku tak kira nak buka gak conta real, baru syok sikit main tu. Untuk kesekian kalinya aku daftar lagi akaun dengan LiteForex Malaysia RM100. Ingat nak deposit RM50 jer tapi marido lak suruh depósito RM100, então sebab suami yg kasi luz verde, aku chatice ikutkan jer. Então, selama aku belajar você aku gunakan akaun real aku tu, estudante de manakala lain baik2 semua, ikut ckp cikgu guna Demo akaun. Masa mula2 belajar parte indicador memang seronok giler sebab setiap hari aku kutip lucro jer. Dah nampak sedikit perubahan. Berapa minggu aku diajarkan dengan pelabagai indikator, então aku pun belajar la guna semua indikator, cari mana indikator yang sesuai. Seronok Gak ler. Tapi tu lah, langit tak selalu cerah, kalu perasaan tamak tu masih tak boleh dibuangkan, lupakan la niat nak berForex. Contoh macam aku nie, mula2 dah sedap kutip lucro hari2, nah kau buka tamanho do lote besar kena pula ada sinal falso, nangis ler. Tapi tak pe pengajaran demi pengajaran yang aku dapat. Então, kawan2 kalu rasa nak trade tengok berapa modal yang kita ada, kalu ciput tu jgn sekali2 buka lot size besar. Betul ler kata orang2 tua, sikit2 lama2 jadi bukit gak Tapi sehingga kini aku masih lagi belajar dan cuba mencari indikator yang terbaik, nanti kalu aku dah rasa yakin indikator nie boleh buat lucro, aku share ngan korang. Ler nie, aku tengah prepare untuk concentrar betul2 trade Forex dengan FxPro. Aku dah tekad depósito nak USD500 sebagai modal, aku cuma alvo 20 pip sehari dan insyaallah aku yakin aku boleh. Syranat Dengan: 1. Aku mesti lebih berhati2 2. Tamang Jangan 3. Elakkan tamanho do lote besar, 0.1 pun dah cukup 4. Kawal emosi. 5. Comércio pada masa yang ditentukan. Está bem. Kita sambung lagi. Nak test run indikator kat demo akaun dulu sebelum betul2 depósito USD500 tu. Peh, banyak giler tu, kena hati2. Insyaallah berkat dan doa suami aku akan berjaya. Matlamat aku kini cuma satu, principal betul2, kalu dah yakin aku pun nak berhenti buat em tempo integral kat rumah mcm cikgu aku tu. Quinta-feira, 12 de novembro de 2009 Emmmm. Apa aku nak tulis ari nie yer. Sememangnya aku dah tak berminat lagi dengan Forex nie, geram. Benci. Benci. Benci. Suami aku kadang2 tanya juga la pasal Forex nie, tapi aku cakap malas dah nak layan. Sakit kepala jer fikir. Mana tak nyer duit dah byk kuar nie, habuk pun tabak lg. Tu la kalau kawan2 rasa nak principal Forex nie, baik fikir panjang2 dulu pergi la belajar dengan sifu2 tu dulu. Alkisahnya aku nie, rupa2nya dalam diam2 suami aku bertemu dengan sorang mamat nie. Rupanya mamat nie memang principal Forex, dia nak buat kelas pasal Forex nie. Então, suami aku terus daftarkan aku. Balik umah suami cite kat aku. Aku cakap buat pe nak abiskan duit bayar duit yuran kelas forex tu, dah tentu memang aku nie tak pandai, nak buat apa buang masa lagi. Tapi tu la suami aku tetap bagi galakan suruh juga belajar masuk kelas Forex. Dah tau tak pandai, nie la masanya nak pandai. Kata suamiku. Aku cakap, aku masuk kelas forex yuran sape nak bayar. Aku tak nak bayar. Suami aku cakap semua dah diuruskan, aku cuma masuk jer kelas. RM150 sebulan..kelas malam sebulan 4 kali. Kira ok ler tu. Murah laa. De qualquer forma. EU AMO o suporte de U sebab still bagi. Aku trovoada kelas pertama pada bulan pose 02092009, kelas começa 9.30 malam pas sembahyang tarawih. Ramai gak ler yg datang. Kira2 dekat 10 orang. Pompuan cuma 3 orang. Setiap rabu aku kena gi kelas malam. Aduh la. Dah lama tak gi kelas, malas tu. Tapi yang paling menyedihkan daripada 10 orang, tau last2 tinggal berapa. Cuma 3 orang. Aku jer sorang pompuan yang setia. Você não pode fazer comentários sobre a FORMA FOREX nie. Kelas Forex. Emmm. Tak der ler susah sangat pun principal Forex nie rupanya. Cikgu pula sempoi giler. Kelas tak der rasa macam formal sangat, tak chato. Kira ok ler tu. Cikgu aku selalu cakap yang penting kalu nak principal Forex mesti. Baca kat bawah nie. 1. Target pipuma 20 pips jer sehari. Dah cukup, jangan tamak. 2. Kawal emosi masa trading. PALINAMENTO PADRÃO 3. Sabar, tampa de jangan disiplin. INGAT TU 4. Bila masa nak trade 5. Apa par nak trade 6. Baca news kat Forex Factory 7. Faham indikator dan buat regra 8. Kena tahu que tipo de comerciante é você 9. Gestão do dinheiro 10. Buat jurnal diari, nanti senang Nak buat rujukan Cukuplah nie jer dulu. Nanti aku fikir lagi apa nak tulis. Quarta-feira, 11 de novembro de 2009 Aku mula mengenali Sejam antes da data de 2008. puas juga ler baca website sana sini berkaitan Forex, tapi masih tak berapa faham. Banyak pendapat mengenai Forex ini. Ada yg cakap principal Forex boleh jadi kaya, ada yang cakap Scam, ada pula yang cakap boleh lingkup hidup. Entah la. Macam-macam yang aku baca. Tapi bila macam-macam kita dengar dan baca nie, ada satu perasaan lak untuk mencuba. Orang kata tak cuba tak tahu. KISAH PERTAMA Apa lagi, aku pun usha2 ler nak tengok broker mana yang bagus untuk comércio Forex ini, last2 terjumpa ler LiteForex Malásia. Tak buang masa, aku pun daftar jer ler masuk, ala bukan banyak trocadilho USD1 pun dah boleh mula nak trade. Senangnye trade dengan LiteForex Malásia nie sebab proses Deposit Retiro semua guna banco local. Tu yang penting tau berapa banyak aku deposit. Kih3x RM35 jer. Takut gak nak deposit byk2 nie sebab dah tau certeza de lingkup pasal aku bukan tau apa2 trocadilho, nak COMPRAR masa bila. Nak VENDE massa bila. Indicador tu apa. Yang aku tau kot2 modal RM35 aku boleh jadi kaya. BERANGAN LER TU. Dah siap proses daftar, duit pun dah masuk, YM endereço LiteForex Malásia punya atendimento ao cliente punkk dah save. Apa lagi. Aku rasa dah cukup kot. Akaun pun dah aktif, apa lagi mula ler proses trading pertama. Sem par de par a posição aberta. Nak kaya cepat ler katakan. Kah3x. Então, apa yang berlaku. Apa lagi lingkup ler. Mana tak nyer, modal ciput ada hati lak nak principal byk par. Padan ler muka aku. Tamak sangat. (TU SATU PENGAJARAN YANG AKU DAPAT). KISAH KEDUA Aku masih tak puas hati, daftar lagi akaun baru guna nama lain lak. Nama suami. Konon2nya kot2 berkat guna nama suami berjaya pula. Suami memang tak tahu menahu pun pasal nie. Kali nie aku masuk modal lebih sikit, RM50. Kalu pulang modal tak pe ler, kalu lingkup dah rugi aku RM85. Mak oiii, banyak tu. Sebulan duit belanja pun tak habis lagi. Tak pe. Aku cakap dalam hati, nak berjaya bukannyer senang. Semua nie kena lalui dulu. Apa lagi akaun pun dah aktif, mula ler comércio tapi kali nie aku berhati2 sikit, tak buka byk par. Belajar Dari Pengalaman Pertama. Tapi yang buat kacau kali nie pasal ROBOREX lak. Nak tau apa ROBOREX nie. Konon2 kalu kita comércio guna robot nie lagi senang, robot jer yang analisa semua COMPRAR VENDER. Yang kita tau PROFIT. Pandai sungguh ler orang yang mancipta robot nie. Dan membodohkan newbie2 macam aku nie. 2-3 hari dok memikir nak beli ke tidak, boleh percaya ke tak, baca testimonial mak oii, gila babi punya lucro yang dia orang dapat. Bole percaya ker. Tapi aku tekadkan dalam hati, buka online Maybank2u, zapppp. Transferência fundo kat penjual ROBOREX penipu nie. Terbang lagi RM97. Last2 apa yang aku dpt cuma manual untuk aku instalar sendiri robot tu dan aku kena ON pc 24 jam kalu nak profit lebih. Memang bangang betul aku nie. Terperdaya lagi. Então kawan2 kalu nak beli robot2 ni, aku cadangkan JAUHKAN DIRI. Então, apa cite o comércio de kali kedua nie. Dipendekkan cite aku bankrup ler. Kesimpulannya kalu tak der ilmu yang cukup tak payah ler nak main forex nie. Lupakan jer ler. Baik simpan jer duit tu dalam bank. Tapi aku masih tak puas hati sebab kalu orang lain boleh kenapa aku tak boleh. Kat mana silapnya mesti ada silap. Então aku kaji balik. Baca dan baca lagi pasal Belajar Bermain Forex, ambil tahu pasal indikator dan lain2 hal lagi ler. Aku cite kat suami, ingatkan suami nak hentam aku, rupa2nya suami bagi semangat lagi. Paling yang tak boleh aku lupa tu, akhir 2008 aku dan suami dapat duit lucro lucro da empresa. Kira banyak giler ler. Masa tu memang terasa sungguh indahnyer dunia ini. Dapat duit terpijak campur dengan suami 14 bulan (bayangkan setahun lebih punya gaji). Pehhh hilang akal jap. Memah indah. Opss lupa nak bagi tau aku suami keje kat tempat yang sama, pasal tu makcik kayoooo. Apa lagi suami ajak gi beli laptop. Selalu aku comércio kat office jer. Tu gamaknya tak berkat. Suami ajak aplica CELCOM Broadband. Emmm. Nampak macam suami aku lak yang animado bila aku cite pasal FOREX nie. Então, laptop dah ada, internet chatice, ada tapi hampeh betul ler pakai CELCOM Broadband nie. Cobertura tak der kat area umah aku, banggang betul ler officer Celcom nie, kalu dah tau area aku tak der coverage, jangan ler suruh aku daftar. Tapi apa nak buat, ada cobertura ker, tak der ker, terpaksa ler aku hadapi. Kalu aku nak termina, duit lg nak kena byr psl masih dlm kontrak. Kalu sikit tak pe. RM350 tu. Nangis jap. KISAH KETIGA Berbalik kepada kisah Forex aku nie. Pasal masa tu duit tengah banyak, aku pun daftar akaun baru depositkan lagi RM100 dengan LiteForex Malásia. Dah berapa modal aku keluar kat situ dari awal semata2 untuk Forex nie, satu sen pun tak pulang modal lagi nie. Tapi aku masih tak puas hati. Aku mesti cuba dan cuba lagi. Mesti ada salah kat mana2 tu. Aku kena usaha juga. Tapi yang sedihnya, walaupun aku rasa ilmu dah cukup dengan hanya membaca dari kisah2orang yang berjaya, bagaimana membaca indikator. Tapi rupa2nya aku masih lagi tewas dan aku masih belum layak untuk menceburi dunia Forex ini. Tak salahlah kalu kerap aku membaca dan menasihati semua newbie mencuba Demo Akaun dahulu. Tapi aku tak nak. Sebab bagi aku buang masa dengan bermain demo akaun nie. Bukan apa kalu rugi aku trocadilho kisah, kalu lucro chatear aku bukan dapat duit tu. Então bagi aku lebih baik bermain dengan real akaun. Cuma inilah semua perkara yang aku kena hadapi. KERUGIAN DEMI KERUGIAN. Tolongggg. Tensennn. Yang paling menyayat hati ialah suami aku tu. Tiap2 hari pasti dia akan bertanya aku pasal Forex tu, untung ker rugi ker. Last2 aku cakap dengan dia AKU BENCI FOREX. TAK NAK INVOLVE DENGAN FOREX LAGI. Sedih lak mengenangkan nasib aku nie. Beratus ringgit aku dah abis pasal Forex tapi satu sen pun aku tak dapat apa2. Penipu betul ler orang yang cakap principal Forex boleh jadi kaya raya. Punah impian aku. Emmmm. Nanti aku sambung lagi kisah seterusnya. Appril 2008. sebulan selepas kelahiran anak sulongku Arif Zakwan. Aku mula terjebak dengan dunia memorex. Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang yang dapat aku jadikan mentor untuk menjadikan aku seorang Forex Trader .. Aku ingat lagi posição aberta aku yang pertama, waktu itu di Easy Forex. Terus jer guna conta real. Dalam hati. 8216demo tak mainla8217. Klik jer. Perda USD60. Padan ngan muka aku. Aku teruskan juga percubaan. Tapi selepas berkali kali kena chamada de margem. Barula terasa nak cari Sifu minta tujuk entrançado .. Julai 2008. aku junte-se ao aprendiz de kelas RapidFXCapita l. Belajar basic jer. Adaler sedikit perubahan. Mariame de tapi masih lagi kena. Aku redah juga walaupun terus rugi setiap bulan lebih dari RM 10008230 Dis 20088230 aku da tak boleh tahan. Aku juntar-se ao lagi kelas di Angerik Mall Shah Alam. Kelolaan Sifu Roslan. Successinforex. blogspot Tunjuk entreaberto beliau memang cukup clear. Kalu sapa nak pergi kelas nih. Aku sokong penuh. Sejak itu aku dapati trading aku semakin membunuh. Tak sampai seminggu equity sudah double. Wah. Wah sudah boleh berangan jadi olang kaya ini macam. Tapi apakan daya. USD belum jadi RM. Aku didatangi margem chamada lagi. Malam 4 jun 2009 kerana terlalu aku tertekan. Dopod 385 dan handphone bini aku hancur aku hempas. Nasib baik aku tak pecahkan cermin kereta. Di tarikh itu juga tersedar. Bahawa selama ini aku sudah jauh tersimpang dari konsep Forex Trading yang sebenarnya. Aku gagal mengawal perasaan tamak dan baran .. Syukur pada Allah8230 kerana menyedarkan aku dari sikap trading yang seumpama berjudi yang memudaratkan. Kini aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, negociação dengan rasional dan gestão de dinheiro yang sepatutnya .. Kepada trader semua. Percayalah. Jangan mencuba apa yang aku cuba buat .. Lembre-se. Nós somos Trader não Gambler Kenapa aku kata macam atastu. Cuba baca disiplin trading yang diserapkan por Bro kita sorang nih. Aku pon sokong sapa nak ikut cara dia. Atlantisforex. blogspot Perkara tergila yang pernah aku lakukan ialah menampor budak kecik dalam gambor nih sebab mengacau aku tenerh trading. Sampai sekarang aku rasa bersalah. Tempat Sembang .. Tempat Bagus Untuk TraderMy Cerita FOREX Ni posição yang tengah flutuante setakat masa post ni aku uploadkan. Macam biasa, memang ambik masa, aku biar jer selagi tak ada tanda price nak reverso, tire lucro tak especifica sebab aku nak segue a tendência semaksima mungkin. Por sinal, ramai pemorex kat luar sana tercari-cari teknik santo graal, nasihat aku, hentikan pencarian tu, teknik santo grail tak pernah wujud. Peringatan. Penjelasan aku berdasarkan estratégia yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategy yang sama. Semua pemorex perlu yakin dengan strategy sendiri dan trade ikut plan masing-masing. Estratégia yang sama yang di guna oleh pemorex yang berbeza tidak bermakna akan menghasilkan hasil yang sama kerana pectologia pemorex dan tahap disiplin pribadi setiap pemorex adalah berlainan Postado por Shamil Johari às 11:08 Adakah aku mempunyai plano Adakah aku mempunyai apa-apa plan atau perancangan Sebelum aku bermula. Apakah matlamat aku Bila aku ajukan soalan ini kepada rakan-rakan yang melabur, jawapan yang biasa aku dengar ialah matlamat utama adalah untuk berjaya dan mampu menjadikan urusniaga forex sebagai periuk nasi. Soalan aku seterusnya apakah perancangan aku untuk mencapai matlamat tersebut. Jawapan yang biasa aku dengar ialah melakukan aktiviti forex sepenuh masa, 24 geléia, bawa komputer riba kemana-mana dan sentiasa memantau arah tuju mata wang dengan alasan tidak mahu terlepas peluang. Aku tidak bertujuan untuk menyarankan strategi tertentu yang khusus untuk aku guna pakai. Ianya terpulang kepada aku, cuma yang ingin aku tekankan aku mestilah mempunyai strategi yang ringkas, mudah dan bersesuaian dengan cita rasa aku. Bila aku menyatakan aku seharusnya mengenali cita rasa aku sendiri ianya secara mudah bermaksud aku seharusnya mengenali apakah teknik pilihan aku. Adakah aku seorang yang suka menggunakan teknik 8220scapling8221, teknik 8220pending8221, teknik 8220faudumental8221 dan pelbagai lagi ciri-ciri tertentu yang bersesuaian untuk strategi-strategi tertentu. Aku sendiri secara peribadi mengemari teknik yang mudah dan ringkas dan aku hanya meluang masa tidak lebih dari 15 minit sehari untuk aktiviti forex. Aku tidak gemar duduk berjam-jam didepan komputer. Tidak aku nafikan pada awalnya aku juga gemar dan mampu mengadap komputer sekitar 8 jam sehari, tetepi lama kelamaan aku keletihan dan mula mengalah. Postado por Shamil Johari às 9:12 AMAku, Trade amp Forex Agaknya itu tajuk yang sesuai untuk entrada kali ini. Alhamdulillah pada hari Rabu depósito USD30. Kali ni untuk bukan untuk membalas dendam pada sesi yang lalu, tapi ini adalah latihan buat tabiat newbies yang masih bersarang di minda dan di dada. Pada Hari Rabu depo sekali lagi USD30 dan semangat dan darah panas yang telah salah digunakan akhrinya telah menyebabkan akaun berbaki usd17. Ye memang x bagus kepada equity dan bahaya. Boleh menyebabkan kisah lama berulang kembali. Penangan RBA pada hari Isnin masih terasa walaupun dah reda. Pie mengambil peluang utuk entrar no mercado pada pagi dalam pukul 9,30 khamis. Pada hari tu memang variando di pair GBPUSD e EURUSD serta par-pair yang sewaktu dengannya. Al-maklumlah kalau awl2 bulan memang Banco sibuk dengan NFP ECB. Sebahagian pembayaran gaji pekerja2 dia US ataupun perlbagai lagi raga yang boleh menyebabkan pergerakan mercado laju dan perlahan. Tujuan Pie masuk awal pagi adalah kerana nak elakkan dari grande notícia impacto macam ECB, NFP Yellen, Draghi Speaks di waktu Mercado US buka. Berbalik kepada cerita tadi. Akhirnya dengan persiapan mental dan tools yang ada Pie bukak Lote 0.10x2 di EURUSD dan 0,10 di GBPUSD. Memang ini adalah cara buka lot yang berisiko dan confirm akan menos margem (chamada de margem de ambambang). Sebab apa Pie berani buat mcam tu sebab Pie. 1. Tendência X lawan. Tendência de lei de Jangan (Trend is a Friend). Selepas dapat tentukan Major de Minor Trend. Malas nak lukis. Guna Channel Surfer (nnt Pie upload). Senang nak tentukan tendência semasa. 2. Tengok notícias dan faham istilah macam caminhar, escalar, rali, levemente, soltar, descer dsbgnya. Kalau x terer macam Pie jangan nak masuk notícias yang impak besar kalau equity kecil. 3. Gunakan ferramentas yang kita dah mahir. Dan jangan baru nak try-try sebab x tahu hala tuju. 4. Jangan gamble agak2 dan faham setiap mercado naik dan turun, Ada mercado pagi naik sampai jam 5 dia turun. Ada yang sebaliknya. Alhamdulillah akhirnya dengan disiplin dan tools serta tawakkal akhirnya modal usd30 dah dapat balik usd30.57. Perjuangan akan diteruskan minggu hadapan. Ins sha Allah. Tidak dapat disangkal lagi ada sebahagian comerciante yang hanya akan ambil manfaat dari Sinal. Contohnya seperti signal di atas. Tidak mengapa walaupun sinal ini adalah permulaan kepada langkah-langkah Pie untuk trading. Walaupun Pie faham kadangkala signal di atas menyentuh. Jangan kecewa kerana anda sanggup meletakkan SL supaya tidak merisikokan equity anda. Itu tidak mengapa, sebagai manusia mudah senang dan kenyang adalah kehendak kepada naluri manusia. Apa kata saya kongsikan kepada anda satu indicador yang saya rasa telah mengembangkan akaun saya dari usd30 kepada usd313 dalam 3 minggu. Sepertimana saya telah post pada saat yang lalu. Oleh kerana kesuntukan masa dan comerciante de meio período, indicador de rasanya, mematário, membro, membro, Kerehatan, Mata, Dan, perasaan, Kepada, comerciante, Yang, Ketagihan, Melihat, Skrin, Monitorsmartfon. Tentu anda akan rasa teruja dengan indikator ini. Saya telah mencubanya dan pesanan saya ialah jaga MM dan disiplin. Anda boleh explore sendiri indikator ini. Passwordnya anda boleh lihat di ruangan chat e tinggalkan komen anda dan Inkat ini percuma. Pesanan saya jangan lupa untuk zakat 2.5 dan sedekah 10 hasil proft anda. Baixar sini. Bismillah..dah lama Pie x mengupdate blog ini. Perjalanan tidak terhenti pada tahun lepas sahaja. Terima kasih kepada porwat blog ini. Pie pesan awal-awal kalau blog ini x berapa dengan memberi rangsangan kepada trading anda. Jangan mengalah dengan perasaan sedih, hiba dan kecewa. Sebab kalau kita x turun ke dunia trading sekalipun, ujian Allah tetap datang dan berdamping dengan kita. Ahaks. Sebenarnya bukan itu yang Pie nak compartilha entrada pada kali ini. Tapi ada yang lebih penting adalah pengalaman dan impak kepada news AUD apabila Reserve Bank Austrália kekalkan rate menyebabkan matawang AUD menguat dan berduyun-duyun melakukan comprar. Maka dengan Money Managment yang tersilap kira menyebabkan Akaun ni babai. Selama 3 minggu akaun ni berkembang dari USD30dolar dan berkembang kepada USD313.03 pada kali terakhir. Dengan kenaikan 941.41 selama 3 minggu menunjukkan jangan sesekali terasa selesa dan paling penting jangan lupa taruk SL ye. Usaha selama 3 minggu habis dalam sehari je, Jangan risau. Prinsip dan psikologi mesti dijaga. X mengapa. Pie akan mulakan semula dan mulakan juga dengan piskologi, prinsip dan disiplin yang lebih apertado. Tapi lebih baik stress menahan nafsu daripada stress menahan melihat akaun MC. Terça-feira, 9 de dezembro de 2017 Upah Trader Foreigner (Paquistão) Ya, memang kalau baca tajuk pun mmg macam orang dah ilang punca. Ini memang terjadi pada aku. Kejadian ni berlaku masa Comerciante yang aku mintak tolong (anak buah Dato Dino) dah stop trade, bahkan sampai waktu patut TP pada pair EurUsd pun dah macam x ambil peduli. Mula-mula Pie takut nak bukak akaun trading sendiri. Yela. Tangan pun terketar nak isi id dan trading de senha. Verifique o endereço de e-mail Masih ada simpan lagi. Copie pelan-pelan dan tgk chart akaun sendiri. Mmg terbukti Trader ari tu dah stop buat keje trade. Talvez Bos dia suh parar pasal banyak glitch yang berlaku, menyebabkan semua operasi dan kerja-kerja berkaitan paragem comercial. Ngeri Trader Paquistão Perkara ini berlarutan dan menyebabkan Pie x senang duduk. Tambahan pulak Float dah makin banyak dan perasaan ingin mentrade dan membuak2. Tapi takut2 masih ada. Sampai la satu hari ada sorang mamat pakistan yang tawarkan diri untuk trade. Jeng Jeng jeng. Mamat Paki ni aku kenal masa juntar sala fxbahagia. Dia memang falando inglês jew dalam room ni. Dan kalau tengok rekod troca dia memang homens lot besar2 dan kadang bagi sinal tendência. Maka dengan perasaan takut berani aku bagi id e senha kat dia untuk trade. Keuntungan 50-50. Jadi Pie pun setuju dan bermulalah episod Trader upahan import. Memang semangat nak suh mamat ni trade. Yela kalau ikutkan pengalaman lepas comerciante mmg buat lucro yang konsisten. Mamat ni memang dah trade akaun 3 orang ahli group tu. Dia trade dan hasilnya untuk kali yang pertama dia berjaya kasi USD1500. Memang mantap dan marvelous. Memang método compartilhe Pie masih ragu-ragu sebab corretor yang Pie junte-se a ada masalah retirada. Tapi sebabkan pikir dia ni boleh lucro banyak tutup mata e continue. Masa dia trading tu Pie takut-takut dan cuba hubungi kawan-kawan yang mamat pakistan ni trade. Hasilnya amat mengejutkan. Rupanya mamat pakistan ni mintak pagamento em dinheiro dan bukan share point. Mamat ni pun dalam keadaan musibah adiknya masuk hospital dan x leh keluar untuk bayar kos rawatan. Ada kawan yang sampai MC akaun dia sebab dia x jelaskan sume pagamento. Jalan Keluar Akhirnya Pie nekad apa nak jadi, biarlah dan Pie terus tukar senha MT4. Pie informam pada Trader tu kata Pie xleh bayar cash do Hanya boleh share point judeu, walaupun dipaksa untuk bayar cash x kira melalui paypal dsbnya. Dahla masalah retirada, dia suh plak envia dinheiro. Mana nak korek duit. Alhamdulillah, akhirnya dia akur dan terima método de lucro. Nak Buat Camna. Glitch Glitch falha.

No comments:

Post a Comment